Review Rambo the Videogame - GameNation

Mar
31

Review Rambo the Videogame

Bă, nu pot. Nu pot să joc reprize mai lungi de 15 minute fără să înjur în moduri suspect de inspirate şi să ies din abominaţia asta. E foarte posibil ca titlul jocului să fi fost iniţial RAGEQUIT, dar asta nu ar fi vândut nici pe departe cât vinde marca Rambo. Aşa că Rambo.

BCD69E57CF36F5F41882D375FBC268D654FC3047

Toată lumea ştie cine e John Rambo, toată lumea a văzut filmele. Dacă n-ai făcut asta, probabil ai trăit într-o colonie de furnici roşii din secoul III înaintea erei noastre, undeva pe teritoriul de azi al Burkinei-Faso şi n-ai avut acces la televizor, ceea ce e de înţeles. Ai fost o furnică roşie înainte de a se inventa filmele.

E 2014 şi toate jocurile se străduiesc să arate cât mai bine, să-ţi ofere cât mai multă libertate şi o poveste care s-o susţină, să fie împânzite cu inamici inteligenţi sau să fie mai mult decât Time Crisis (care la vremea lui a fost cel puţin interesant, dar au trecut 17 ani de atunci) – în general să evolueze. Ei bine, Rambo o dă în bară emblematic. E UN RAIL-SHOOTER. CU GRAFICĂ SUBMEDIOCRĂ. ŞI QTE-uri. ŞI INAMICI PE CARE SCRIE: HAI OMOARĂ-MĂ, ăsta e unicul meu rol aici, nici măcar nu încerc să trag în tine în timp ce îţi încarci arma în faţa mea şi a prietenilor mei cu aceeaşi faţă ca a mea şi care avem încărcătoarele pline cu gloanţe care ar trebui să te omoare dacă intră în tine când apăsăm pe trăgaci dar din motive străine nouă asta nu se întâmplă decât foarte rar .

FAC07E3946A290665BC8873FA31753F50297C456

Jocul recreează momente cheie din trilogia Rambo, iar ăsta ar fi singurul său plus. Grafic, deşi pot să enumăr multe alte jocuri care arată mai rău, e urât şi neinspirat. În 2001 ar fi arătat bine. Unicele momente cât guşti distracţia cât pentru o măsea sunt secvenţele în care tragi cu mitraliera de pe jeep şi din elicopter. Antrenante, dar prea puţine faţă de pleiada de QTE-uri imposibile şi valurile de inamici zombificaţi. Pe scurt, jocul funcţionează aşa: eşti spawnat într-un loc, omori mulţi idioţi fără minte, eşti mutat într-un loc prestabilit şi continui să faci asta.

Nu, nu l-am terminat. Nu, n-am de gând să-l termin. Nu, nu mai am ce scrie despre joc. Nu, nu-l recomand.

NU FINAL 2

About Marko I.